11 września 2013

"Kłopot z książkami polega na braku równowagi. Po pierwsze - bywa ich więcej, niż można zmieścić na półkach. Po drugie - bywa ich więcej, niż można kupić. Po trzecie - bywa ich więcej, niż można zdążyć przeczytać. Po czwarte - nawet najsolidniejszy ich stos zawsze się kiedyś przewróci." -A. Fadiman - Ex libris: Wyznania czytelnika Bardzo zacna książka na dzisiejszy wybitnie dobry dzień.

Dostałam dzisiaj swoje ukochane książki. Już są u mnie i będą ze mną do końca moich dni:) Lubię robić książkom zdjęcia więc oto proszę bardzo, moje nowe nabytki. Kolekcja się rozrasta ale spokojnie wszystko pod kontrolą na książki zawsze się znajdzie miejsce. Oczekuję kolejnej dostawy jutro albo w piątek, tam dopiero są rarytasy:) Bardzo, bardzo a nawet bardzo udany dzień. Teraz można czytać, a na dworze niech sobie leje nawet cały miesiąc, ja na pewno nie będę się nudzić:)



1. Debra Adelaide "Domowy poradnik umierania"
2. Martina Kempff "Katedra Heretyczki"
3. Lynn Theene "Ostatnie spotkanie w Paryżu"
4. Gleen Beck "Świąteczny sweter" - już powoli szykuje się na święta, wiem co przed nimi przeczytam.


5. Stefan Żeromski "Wiena rzeka" czytałam tą opowieść kilka lat temu, naprawdę piękna fabuła, przeczytam ją jeszcze raz.
6. Carlos Maria Dominguez "Dom z papieru"
7. Anita Shreve "Przekleństwa miłości"
8. Mary Anne Shaffer i Annie Barrows" "Stowarzyszenie miłośników literatury i placka z kartoflanych obierek"


9. Ferenc Mate "Mądrość Toskanii"
10.Charles Jackson "Stracony weekend"

Ogólnie powstał z tego taki mały stos.